سفارش تبلیغ
صبا ویژن

*!*...خانه ی شعر و ترانه...*!*
 
لینک دوستان
امکانات وب



بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 42
کل بازدیدها: 237660
امتیازدهی

" معجزه کن ... "

بیا به خانه ام هنوز
بیا به دیدنم هنوز
بیا که دلشکسته ام
بیا که خسته ام هنوز
رسید خزون زندگی
آخر عمر و بردگی
نشسته روی صورتم
چین و چروک بندگی

*
 
 بیا به خانه ام هنوز
بیا به دیدنم هنوز
بیا که این آخر عمر
به پات نشسته ام هنوز
من و دلم به یاد تو
یه عمری با خیال تو
همیشه سرشکسته ایم
به پای دست و بال تو

*
بیا به خانه ام هنوز
بیا به دیدنم هنوز
آب حیات زندگیست
دیدن چهره ات هنوز
بیا و ناله ام ببین
سکوت خانه ام ببین
تو حال من ندیده ای
درد و گلایه ام ببین

*
بیا به خانه ام هنوز
بیا به دیدنم هنوز
بیا که من راه دلم
به غیر بسته ام هنوز
بیا بخون برای من
آیه ای از خدای من
در انتهای این نفس
معجزه کن برای من

*
بیا به خانه ام هنوز
بیا به دیدنم هنوز...

ـــــــــــــــــــــــــــــ
20مهر91ــ سرمد زنجانی

[ جمعه 91/7/28 ] [ 7:4 عصر ] [ *!* JAVAD.R *!* ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ